vineri, 16 noiembrie 2007

Si e vineri seara si mi-e bine cu mine !

Azi imi este bine cu mine. Ascult Massive Attack, ideal pentru o vinere seara de noiembrie si ma joc cu Sonia [fiica mea] cu vapoarele.
E momentul de iesit la carciuma. Probabil peste cateva ori voi fi in aceleasi spelunci dragi mie, cu aer inca boem, unde hainele se vor imputi iar de mirosuri de mancare amestecat cu fum de tigara. Dar voi bea vin cu prietenii si asta o sa ma faca fericit.
Mi se apropie decembrie unde am atatea de sarbatorit si, nemaifiind de ceva vreme un anti-futureplan, incep sa trag linie la cele cateva realizari ale acestui an. Nu sunt multe, dar sunt majore. Stiu ca la anul daca voi fi mai vigilent, nu voi mai pierde atatea trenuri. Stiu ca voi fi vigilent. Daca nu mi se intampla, Doamne fereste, vreun groaznic, lumea va fi a mea.
E vineri seara si mi-e bine cu mine. Se prea poate sa si merit, zic eu ingamfat.
Si e vine seara si mi-e bine cu mine !

3 comentarii:

mary spunea...

ei, sigur ca meriti!

Silviu spunea...

stiu si eu?!

mary spunea...

pai, vezi? nici nu stii ca meriti.