vineri, 30 noiembrie 2007

Romanie, cupa plina, asta ti-o doresc !

De ziua Romaniei m-am gandit dintr-un puseu patriotic sa ma manifest si eu cumva.
Avem aici cateva din muzicile romanesti care mi-au placut si, culmea, imi mai plac inca. Unele dintre formatii nu imi mai plac, dar in tinereti erau o treaba.


Nemos - Flying Soul - o piesa ca o gura de aer, avand in vedere ce cacaturi romanesti se intamplau la acea vreme in muzica inceputul anilor 2000 adica


Unu & Alexandra - Lumea viseaza - o alta incercare de maxim bun simt


Suie Paparude - Atac la persoane - excelenta piesa, bun videoclip


Timpuri Noi - Oameni ca noi - pe vremea cand piesa asta se intampla in club a, unii cantau U2; nici adolescent nu eram, dar imi dadeam in cap cu Modern Talking ...copil...deh


Iris cu Kiphi...Corabia cu panze...aveam 2 ani nene - cred ca este cea mai buna piesa rock romaneasca scrisa vreodata


Phoenix - Nunta - o piesa confectionata din bucurie pura...mai exista formatia asta?


Shukar Collective - Taraf - respect shukar - cum sa nu-ti placa


The Mood - Extasy - cea mai tare trupa rock'n'roll din Romania. N-as fi crezut ca suntem in stare de asa ceva.


Travka - Vreau sa simt Praga - nimic de ascuns, gangul meu preferat este Travka


Firma - La orbire - izbutit primul disc


Aria Urbana - brasovenii astia ar trebui mai mult in seama


Parazitii - Fuck You Romania "vreti sa faceti ceva pentru mine? / faceti infarct" - bizar este ca in toti anii tineretii nu m-a animat nici o clipa gandul emigrarii, insa in ultima vreme mi se intampla din ce in ce mai mult


Blanos - imi plac maxim inca de cand se numeau si Distruzos


UNU' Vs . Dj Dox, Vexatu Vexx, & Ati - Vexatu Vex ruleaza...


Sunday People - nu prea sunt romani, dar aici locuiesc si fac treaba buna


Aievea - un regal


Vlaicu Golcea - existenta mea e mai placuta cand stiu ca exista prin Bucuresti domni precum Vlaicu, probabil cel maicomplex artist roman


Butterflies In My Stomach - Another You - poti sa nu-i iubesti pe "fluturasi"!?


Se prea poate sa fi uitat pe cineva. Imi mai aduceti voi aminte. Oricum, subiectivismul meu nu-mi permite sa pun aici ce nu-mi place.

3 comentarii:

skythes spunea...

draguta selectia... sa zicem ca 60% se aproba de catre eu-ul meu din dotarea-mi proprie si personala. plus inca vreo cateva care lipsesc.

Silviu spunea...

eu zic ce efortul tuturor celor de pe lista mea e admirabil...in fine..ce lipseste?

mary spunea...

eu aş zice şi: nightloosers, grimus, kumm, urma, byron...