luni, 22 octombrie 2007

Autoperfectiunea inseamna masturbare

Rasfoind tv-ul cu telecomanda mi-au trebuit doar 30 de secunde sa-mi dau seama ca o emisiune, care prin numele ei, ar trebui sa se ocupe de indicatii medicale, are cu totul alte preocupari.
Promoveaza nimic altceva decat ideea ca, daca nu ai un trup de invidiat, o silueta de vedeta, ceva nu e in regula cu tine si sansele sa reusesti in viata sunt mult mai mici.
Toata lumea stie ca nu e tocmai sanatos sa ai ceva kg in plus si nici in minus [despre minus nu prea se vorbeste].
De ce trebuie sa mi se inoculeze agresiv ideea in cap ca daca nu am o silueta perfecta, ceva clar nu e in regula cu mine?
De unde atata nevoie de autoperfectiunie pe care cineva o egala inspirat cu masturbarea ?


Care e problema cu burta mea de bere, sau cu nasul stramb, sau cu sanii mici si in fond si la urma urmei unde este libertatea mea de a iubi un cur mare, de a avea matreata sau chiar de a fi stangaci.


Raspunsul e simplu: din ratiuni de marketing care pe mine nu ma intereseaza, dar care nici nu as vrea sa ne faca viata un iad care unora le umple buzunarele de bani
Evitati oricum fast food. De ce atata graba ?!!!

2 comentarii:

Hiacint spunea...

Tanti Cuzino către o concurentă (auzi, concurentă la slăbit!): Tu ieşi din concurs pentru că ai mîncat ceva ce nu aveai voie, deşi ai făcut norma de sport - citat vag. oribil şi umilitor.

Silviu spunea...

:O)