joi, 31 iulie 2008

Burgas vs Stufstock

Acum cateva saptamani am fost la mare si am asteptat infometat la masa o jumatate de ora sa ma intrebe ce vreau, inca un sfert de ora sa vina berea si o alta jumatate de ora sa vina si mancarea. Asta s-a intamplat la 2 Mai, la Dinamo. Tot la 2 Mai, la Micul Golf am cerut o omleta la pranz si mi s-a spus raspicat ca e cam aiurea sa cer acest fel de mancare ca e ora 13.00 si omleta se mananca dimineata. Motiv pentru care am plecat glont in Bulgaria, unde, la doar 15 min de mers cu masina, pe marginea lacului Durankulak, am mancat regeste cu aceeasi bani. Mancarea si berea au venit in momentul doi si cheleritele aveau dincolo de bunavointa si niste picioare foarte frumoase.
Acum eu o sa plec intr-un miniturneu european care o sa ma poarte si la niste mari concerte cum ar fi Sex Pistols si Transglobal Underground. Insa daca nu as fi plecat intre vest, ma gandeam sa ma duc la Stufstock, asa for fun, caci pe Deus i-am mai vazut si m-a cam plictisit show-ul. Valabil si pentru Apocalyptica.
Bulgarii insa, m-ar fi convins sa ma lipsesc de Stufstock si de minunatele servicii din Vama Veche, pentru ca la Burgas, exact in acelasi timp cu festivalul din Vama Veche se intampla un alt festival cu un line up muuuult mai interesant, si anume:
- 15 august Sisters Of Mercy + Pendulum DJ Set
- 16 august Asian Dub Foundation
- 17 august Bonomo + Groove Armada DJ Set + si pentru pasionatii de maciuleishan metal Cradle Of Filth.
Click aici pentru mai multe detalii: http://www.spiritofburgas.com/

Va las pe voi sa decideti unde o sa va simtiti mai bine...apropo...pe aceeasi bani, poate chiar ceva mai ieftin in Bulgaria.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mr. S, raman dator pe viata pentru informatia asta. Nu credeam ca mai apuc sa-i vad vreodata pe Sisters of Mercy

Silviu spunea...

Sa fie primit si sa-mi povestesti cum a fost. Imi place sa cred ca vei vedea un show serios cu Sisters of Mercy, pentru ca eu am auzit ca live-urile lor sunt cam praf in ultima vreme.