sâmbătă, 22 decembrie 2007

Amintiri din revolutie

Acum 18 ani la ora asta [23.55 - 22 dec]eram cu tata in strada controlam masini de teroristi la mine in intersectie la Salajan. Aveam vreo 14 ani si o banderola tricolora la mana care sa ma autentifice drept ne-terorist.
Pe timpul zilei fusesem in Piata si am fost si eu martor la plecarea Abuziv Impuscatului cu elicopterul. Stiu ca langa mine era un pom in care erau catarati multi revolutionari, mai multi decat pomul putea sa sustina. Asa ca cel din varf a cazut, cu craca cu tot. Odata ajuns la pamant s-a ridicat cu greu, s-a sprijinit de pom...a cazut si acolo a ramas. De niciunde a venit o ambulanta si la saltat. Imi place sa cred ca mai este viu.
Ajuns acasa tarziu in noapte mama ingrijorata mi-a aratat cum se vedeau trasoare la UM aflata la cm 1 km de blocul meu.
Am adormit impresionat si imi amintesc bine cum am visat in cartierul meu reclame luminoase care mi-au dat o incredibila stare de bine.
A doua zi am asistat cum m-ai multi calatori nervosi l-au batut zdravan pe mecanicul tramvaiului care intarziase prea mult...ca deobicei. Motivul!!!???
Nemernicul de mecanic le furase libertatea.
Viva la revolucion !


Niciun comentariu: