marți, 5 august 2008

Fecioara de tinichea la Bucuresti

Si, dupa o zi de succes in care mi-a reusit o revizie la masina fara programare, echilibratul de roti si o spalare, toate in 3 ore, mi-am zis ca merit un concert rock cu Iron Maiden, asa de dragul tineretilor.
Am ajuns si m-au apucat toti nervii din lume, cu cozile inumane la bere. Si ce bere...Ursus, berea numarul 1 in Romania la greata. [Tocmai mi-a povestit un prieten care acum e in Berlin cum a intrat intr-un magazin cu zeci de feluri de bere in care avea si Ursus si l-a intrebat pe proprietarul magazinului care era si vanzator ce parere are de bere. Neamtul a fost franc si a respuns in momentul doi...pisswasser].
Si a inceput si show-ul. Ce sa zic, am cam imbatranit. Mi s-a parut tot ambalajul maxim de pueril si Bruce Dickinson nimic altceva decat un bufon. Cand vocea nu-l mai tinea era data de la mixer mai incet, cam la nivelul chitarilor. In loc de doua chitare si un bass, erau trei..mult prea mult pentru Iron Maiden. Iar aparitiile mascotei Eddie, nimic altceva decat numere de circ.
Fecioara de fier mi-a parut de tabla, de tinichea. Dar la ce ma asteptam pana la urma.
Una peste alta...a fost ok.

Niciun comentariu: